Alla inlägg under mars 2008

Av angelica - 31 mars 2008 09:40

toodles!

sitter i skolan nu (jippie!) inget att skriva typ men..

hade nyss nationella i engelska (speaking) KUL :D fick hjärnsläpp som fan som vanligt. Big Fail.


Nu vill jag bara hem och sova.. och kanske dö.

SKRIVER MER SEN HEJDÅ!

Av angelica - 30 mars 2008 22:01

åååh mina älsklingar är typ döende :( är sån jävla dålig skötare seriöst.
Har trott att dom är cpskadad bara för att dom gnider sig mot föremål som nå särfiskar och det betyder att dom fryser (såg jag nu) det är inte kuuul :'(
ska in til lstan imorrn och köpa en massa syretabletter, syregroda, massa andra fiskar, massa växter och andra föremål för dom får fan inte döö!
Helst inte fisken Angelica som är snyggast utav alla och han är typ mega döende.
Alla tuggade på han så jag la han i en annan skål.. dör fan om han dör :)
och nej det är inte bara fiskar :D dom är MINA fiskaarrrrr.
Fan va kass jag är. Hela mitt studiebidrag kommer gå åt bara för det här :)
fast  LÄTT VÄRT!

puss på mina älsklingsfiskarrrr

Av angelica - 30 mars 2008 13:15

hejohejohejohå!

magsmärtor ääääään! när fan ska det här sluta? jag knarkar fan alvedon tusen gånger om. Och jag har gått ner :o och glad är jag för det. Måste nog vara för att jag inte käkat vitt bröd och inte så mycket mjöl produkter. Men iallafall så vaknade jag nyss. Det blev ingen fest igår men visst var det någon som ringde.. 3 på natten :) fast jag sa att jag skulle komma dit men direkt då vi lagt på så somnade jag, så det blev inget med den saken.


Jag som tänkte till stan idag. Men jag vaknade sent (som vanligt) så det blev inget. Jag som hade tänkt köpa massa kläder nu då jag väl har pengar. Är värsta deprimerad över att skolan börjar imorgon (och några andra orsaker också men) såå det hade varit perfekt att vakna tidigt så man hann till stan för att shoppa, blir myyycket gladare då man får hålla i massa påsar med kläder osv.. men icke..


Nu ska jag käka frukost, för en gångs skull. Vet dock inte vad jag ska äta men.. DEEEET får vi väl se.

Nejmen nu skriver jag för mycket ointressanta grejer så HEJDO!


_____

15:48

GÅ UT I VÄDREET!! det här har man längtat efter.

Ska ut och sola nu! orka sitta inne jävla fetto :(

Av angelica - 30 mars 2008 00:57

FUUUCK vad jag fryser och FUUUCK vad jag är trött.

Så jag tänkte vara kortfattad och säga GODNATT!

Av angelica - 30 mars 2008 00:15

  CIAO BELLLAAA!
Låten read my mind av  the killers har jag nog lyssnat på hela dagen. Om och om igen.
En riktigt bra låt så inte så konstigt :D

Idag vaknade jag med magsmärtor igen (neej det har ej gått över)
tror jag dör snart. Fast det gör inte så ont som dom senaste dagarna som tur är. Idag har jag inte gjort någonting alls, förutom att äta 100rätter hos farmor&farfar ungefär. Jäkligt trevligt och vi skrattade mest hela tiden. Min familj/släkt måste nog ha mest humor. Och jag som hade tänkt festa ikväll, vilket inte är så ovanligt kanske men. Ingen som vet av någon fest? den här tiden? (a) eeh skulle ej tro det.

http://www.youtube.com/watch?v=dCQOD4ukVBY
fattar inte folk som mobbar han typ. Visst han ser rolig ut men vafan, om han tycker det är roligt att dansa ska han väl få göra det? kul att han blir nertryckt av alla,  ni har fan inget liv.

NEJNU ska jag göra popcorn och sitta i min sköhöööna säng och glo på tv. IHOPP om att någon ringer mig och frågar om jag vill följa med på fest.. så ring




Av angelica - 28 mars 2008 00:30

Ååh vad är det för fel? :(
Jag har så jävla ont. Det känns som att nån sticker en kniv flera gånger i magen på mig
(okej, har aldrig känt någon göra det men jag antar att det gör såhär ont)

Igår vaknade jag vid 5 utav rätt så stora magsmärtor och kunde inte somna om först
en timme efter kanske. När jag väl vaknat igen kände jag inte utav det först jag ställde mig upp. Det krampade som fan och jag försökte tänka att det inte gjorde så ont, men det är jäävligt svårt som ni vet. När jag gick in på toaletten för att dricka vatten så gjorde det FÖRJÄVLA ont! aldrig haft så ont i hela mitt liv. Hade så ont så jag började spy (okej, inte världens mysigaste grej att berätta men vafan.) Sen blev  det alldeles svart för ögonen och sen vaknade jag efter ett tag (vet ej hur länge jag var avsvimmad) så jag  sträckte mig efter duschen, vred på det kallaste och bara låg där, kall som ett jävla as, men skönt ändå.. jävligt skönt. När smärtorna hade nästan försvunnit sprang jag efter alvedon/ipren och hoppades på att dom skulle börja värka innan jag skulle börja få ont igen.

Och nu sitter jag här, i fosterställing (ehe). Har rätt så ont fortfarande men inte så ont som jag hade igår. Är så jävla rädd att jag ska få det igen. Vågar nästan inte äta nånting.

Så nästa vecka ska jag till sjukan och kolla olika saker.
Ska kolla upp om jag är glutenallergiker och om jag har diabetes.
KUL om båda är "positivt"..   verkligen.

Av angelica - 27 mars 2008 18:02

Hej!
Idag kan jag säga att jag inte mår så bra. Igår var det är jäävligt rolig kväll med vin och öl i mängder.
Det var speciellt kul att träffa alla min vänner som jag umgicks med förut.
Malin kom till mig och jag skulle välja ut en tunika som hon skulle ha på sig (hon skulle likna PARIS HILTON) för det var kändistävling på plattan, och hon vann dessutom!
Efter det så tog vi bussen in till stan och senare till Själevad för att förfesta, vilket var jävligt roligt. Efter det blev det plattan såklart. Det sjöngs karaoke (jag sjöng inte :o) och jag träffade massa människor där. Fast efter ett tag blev det ganska dött där, så vi drog på efterfest i Själevad. Efterfesten kan man inte kalla "ös" men det var trevligt ändå. "oboy och mackor på det här så" var typ största citatet på kvällen.



Och idag är jag jävligt less och trött. Och jag ska fara till sjukan nästa vecka för att kolla om jag är
glutenallergiker eller om jag har diabetes. Fyfan om jag har båda.

Av angelica - 26 mars 2008 15:37

Hej! Nu är det såhär att jag har bestämt mig att börja blogga. Men jag är så jävla kass på att komma på saker att skriva men vi får hoppas att det blir intressant osv. ändå :D

Jag kan iallafall börja med..
Namn: Angelicaa
Född: 1990-09-18
Intressen: Festa, umgås med vänner, uteliv osv.
Hår: Svart
Ögonfärg: Blåa
Favoritfärg: Svart/röd/vit
Favoritband: muse, the used, coldplay, paramore m.fl
Favoritmat: kinaaa och wook
Favoritdryck: Vatten och ÖL!
Kan inte leva utan: min plattång..och vissa personer ofcourse.
Gillar: fest, sommaren och positiva personer.
Ogillar: olika personer, kyla och vinter (hör kanske ihop men)
Framtiden: Rik, känd och lycklig
Typiskt kännetecken: haha jaadu! kort? nejmen ingen aning faktiskt. You tell me.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Ska du till Gatufesten i sommar?
 ABSOLUT
 nej
 Nej men jag ska till Yran
 Kanske

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards