Direktlänk till inlägg 14 april 2008

Lasse lindh - ditt stora hjärta

Av angelica - 14 april 2008 20:06

Idag var en riktigt rolig dag om jag ska erkänna! Vet inte varför.

Eller det var för det "braiga" vädret och tjejerna.. absoluto.


Nu vill jag att det ska bli sista apriiillll! längtarlängtar. Kommer bli hur roligt som helst! fast man ska inte hoppas för mycket, då blir allt förjävligt (iallafall för mig)


Efter skolan följde Tres mig hem, och vi tränade på dansen som vi ska visa upp imorrn på idrotten. Hennes är klar och jag har inte börjat på min. Har så jävla ont i magen så jag tror jag skiter i den.


NÅN SOM ÄR BRA PÅ SAMHÄLLSKUNSKAP?  kommentera gärna.


Ska gå och lägga mig nu. Eller ska se på tv och ligga och vila och.. eller va?

PUSS och HEJ!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 20 april 2008 14:12

tja!   Nu har jag bytt blogg till http://anelia.devote.se/. Jag vet jag vet, jag byter bloggar som underkläder. Skoja men typ. Jag börjar förstå mig på devote nu, därför jag börjat användat den istället. Men jag fortsätter skriva här ibland också, in...

Av angelica - 19 april 2008 13:58

Tjosan! Igår var en riktigt skön dag. På kvällen var jag hos Martin och några stycken till. Vi basta (eller jag bastade ej) och drack öl, mysmys!   Och idag vet jag inte alls vad jag ska göra. Ska gå ut och gå strax iallafall. Senare på kvällen kaans...

Av angelica - 17 april 2008 10:24

Hejsvejs! Hela den här vecken (som gått) har varit riktigt skön som sagt! Jag slutar nu :) väldigtväldigt nice. Tres ska följa mig hem nu iallafall och vi ska dricka lite smoooothiiie! YUMMIE Efter det drar vi till stan och "glassar" haha!  blir goo...

Av angelica - 16 april 2008 20:56

Ååh härliga dag!   Idag har det varit fansjävla bra väder! och det ÄLSKAR vi. Det blev lite prat om gatufesten också (längtar som fan) och vi har fortfarande ingenstans att bo ._. är stressad även fast det är rätt långt kvar. Men jag tror nog att de...

Av angelica - 13 april 2008 17:18

17:17  Gud va less jag är. Skoja med att skriva bara dåliga saker om hur less jag är hela tiden men jag måste verkligen skriva utav mig här. Som idag.. jag är en stressad person, allt måste gå snabbt. Också kom min kära mor och ville kolla en sak på...

Presentation

Omröstning

Ska du till Gatufesten i sommar?
 ABSOLUT
 nej
 Nej men jag ska till Yran
 Kanske

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards