Alla inlägg den 9 april 2008

Av angelica - 9 april 2008 08:12

kulkulkul.

Jag har ingen internet hemma så jag har inge liv nu på dagarna.

Därför passar jag på nu då jag är i skolan. Vi har börjat för 3min sedan men det är bara jag i datasalen :o jag måste ha missat något.. som vanligt.


Idag ska jag iallafall till stan och träffa Lina som har varit i NEW YORK (:'/)

och har köpt en grej till mig :D heheheh

också ska jag träffa Malin. Sen ska jag få fiskar av henne :D haha!


Fast igentligen kan jag inte ha fiskar. Jag dödar dom på något vis.

Nu håller en fisk på att dö. Alla biter på honom :(

men om dom har bitit bort hela hans fena då jag kommit hem så tar jag fram en annan skål han får vara i. Tänkte bara så att ni vet, höhö.


JAG ÄR GRYMT LESS SÅ JAG ORKAR EJ ENGAGERA MIG NU :D:D

hejdå.. puss.. eller nåt.


"jag = trollkarl"

eh

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Ska du till Gatufesten i sommar?
 ABSOLUT
 nej
 Nej men jag ska till Yran
 Kanske

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards