Alla inlägg den 13 april 2008

Av angelica - 13 april 2008 17:18

17:17 

Gud va less jag är.

Skoja med att skriva bara dåliga saker om hur less jag är hela tiden men jag måste verkligen skriva utav mig här.

Som idag.. jag är en stressad person, allt måste gå snabbt. Också kom min kära mor och ville kolla en sak på datorn. Och det tog TRETTIO minuter som i vanligt fall skulle ta TVÅ minuter. Också försökte jag hjälpa henne genom att berätta hur man gör.

"JAG VET HUR MAN GÖR! blabla"

Tydligen inte?

också skulle hon skriva ett mail som tog flera minuter att skriva. Eller inte skriva, det gick rätt "snabbt" enligt henne. Men sen skulle hon LÄSA igenom det ungefär 100 gånger. Seriöööst va lessjag blir.


Vi har jätte mycket att göra i skolan också. Och jag har extra mycket att göra för jag ligger efter. Snacka om att skolan är en plåga. Vill hoppa av.

Vill pierca och tatuera mig också. Mycket jag vill göra men mycket jag inte får. Om några månader då jävlar (18)


Nejnu vill jag verkligen att det ska bli sommarlov, gatufest, yran och en massa annat! KOM NU!


17:25

EN GREJ TILL JAG BLIR LESS ÖVER! :D att jag har nyss rengjort akvariet och det är redan smutsigt. Och jag som är typ pedant (gällande akvariet) måste städa IGEN. Vet att det inte är bra att städa ofta men det ser förjävligt ut. Man vill ju kunna se fiskarna lixom.


Av angelica - 13 april 2008 02:57

ååååh vad irriterad jag blir..

1. Folk som skryter

2. Personer som är under 14-15 och som "festar"

3. Folk som snackar så jävla mycket skit

4. Folk som tror sig känna mig

5. På den nya kropps idealen

6. Folk som säger att en tjej är en hora bara för att man visar mycket hud

7. Folk som lyssnar på rykten

8. osvosvosv

kan fortsätta i evigheter men är så jävla less och trött så jag måste sova.



SVARA PÅ OMRÖSTNINGEN!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Ska du till Gatufesten i sommar?
 ABSOLUT
 nej
 Nej men jag ska till Yran
 Kanske

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards