Alla inlägg den 16 april 2008

Av angelica - 16 april 2008 20:56

Ååh härliga dag!


Idag har det varit fansjävla bra väder! och det ÄLSKAR vi.

Det blev lite prat om gatufesten också (längtar som fan) och vi har fortfarande ingenstans att bo ._. är stressad även fast det är rätt långt kvar. Men jag tror nog att det blir Söndra berget.


Har lyssnat på Lasse Lindhs skiva Pool och kommit fram till att den är inte liiika bra som hans andra skivor. Fast iofs så blir låtarna bättre och bättre ju mer man lyssnar på dom. Skyll på mig, ditt stora hjärta och ditt hjärta måste gå sönder är bättre än dom andra.


Innan jag skaffade mig denna blogg så hade jag Tjejsajten. Men ärligt talat fattade jag ingenting utav den där sidan (jag vet jag vet).

Men igår så skulle jag försöka lära mig, me ndet gick ju åt helvete :)

tänkte bara så att ni vet..


Och jag är så jävla cigg sugen!!!!!!!!! avlider snart.


Nejmen brist på vad jag ska skriva! PUSSTJING



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Ska du till Gatufesten i sommar?
 ABSOLUT
 nej
 Nej men jag ska till Yran
 Kanske

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards